čtvrtek 11. července 2013

Letní celeb-thinspo

Aloha zlaticka!
Jelikoz dnes slavi kamaradka 18tiny, jsem nucena zacit s ABC dietou az zitra, protoze na moje oznameni "Ja pit nebudu!" reagovala znacne negativne a premluvit ji nebylo v mych silach. A vsichni vime, kolik ma vodka, ktera tam jistojiste potece proudem, kalorii. Tak jsem se rozhodla hodit vam sem aspon trochu toho letniho celebrity thinspa, abyste se mohly kochat :3 Vetsinou jsem vybirala fotky autenticke, zacne prephotoshopovane photoshooty. Tak se, devcata, priznejte - ktera z vas by nebrala telo nejedne z nich?
Vickie xx

3 komentáře:

  1. Je to dokonalý!! *_*
    Užij si party. ;))
    Btw: Nechceš spřátelit?? Ozvi se. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, psala jsi mi na blog...můžem spřátelit ;-) monicka-slune.blog.cz
    S tou oslavou tě naprosto chápu. Jediný moje prohřešky poslední dobou je víno a občas ta vodka....chjooo

    OdpovědětVymazat
  3. Hned bych brala tělo Seleny :(( A jinak gratuluji k 18tinám :3 ABC dieta? Tak hodně štěstí ! :)) - Naomi - summer-ana.blog.cz -

    OdpovědětVymazat